Comerciantii din platforma Sedona – servicii noi

Comerciantii inrolati pe patforma de retail SEDONA beneficiaza, inca din august 2021, de noi servicii pentru clienți!

Cu Sedona Retail, e simplu să fii one-stop-shop pentru clienții tăi! Programul de gestiune preferat de mii de comercianți din România are noi module care oferă și mai multă valoare adăugată business-ului tau.

  • Încasare facturi utilități de la peste 160 de furnizori;
  • Vânzare;
  • Vânzare cartele prepay (Orange, Telekom, Vodafone, RDS etc.);
  • Incasare rate credite bancare;
  • Incasare rate asigurari / brokeri;
  • Vanzare PaysafeCard.

Partea cea mai bună?

Nu ai niciun cost suplimentar!

Poți solicita aici activarea GRATUITĂ a noilor servicii Sedona Retail, oferite prin Casier Total!

sedona

Avantaje financiare:

  • ZERO costuri suplimentare;
  • Comisioane cel puțin la fel de bune ca în cazul soluțiilor cu terminale fizice;
  • GRATUIT: instruire personal, suport tehnic de specialitate & materiale de semnalizare pentru servicii, care se livrează la cerere.

Avantaje tehnice:

  • Eliminați terminalele fizice, câștigați spațiu și bani;
  • Simplificați evidența fiscală a încasărilor din aceste servicii;
  • Instalarea este rapidă și se face direct în casa de marcat fiscală, iar utilizarea este intuitivă, prietenoasă și ușoară.